Известие

Collapse
No announcement yet.

Спънат демараж...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Радиатора ми е на ~1г. нов и с климатика държи ~90гр., даже и малко надолу, просто има значение очевидно или само при мен е така. Преди веднага отиваше на 100гр.

    Дори сега в жегите много трудно отивам на 100гр., може би това с водостуйката е добро решение за чистене и на двата радиатора, не знам това не съм го правил.
    sigpic
    ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
    0889 636 093

    Comment


    • #17
      Колега, вярно, че съм с печка, но като пуснеш климата перката трябва да се включи, което поне при мен охлажда и мотора, като цяло. По пътя на логиката не би следвало да работи на по- висока температура. Няма кола измислена да работи на 100 градуса. При мен праблема идваше при рязко ускорение от пр. 140 до 180-200 км. в час. Тогава стрелката гонеше 100-те градуса. При тази температура всички гарнитури се пекат! Оказа се първата степен на перката.
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alamo
        Да бе и тоя с пасата си мислеше така 1,9 ТДИ комби Б5 ако не ме лъже паметта, 130коня с не-знам-колко си червени букви на ТДИ-то. Страшно беше убеден, че ще направи по-добър старт, ама на практика на 400м друго излезе Гонката не беше на път, а на отделена асфалтова площадка без движение. НАистина дизела прави впечатление за по-добър старт заради големия въртящ момент на ниски обороти, ама колко от нас всеки път тръгват на високи обороти? 1,9JTD също доста лъже, че ускорява по-добре.
        А, ето, сам си отговори на въпроса. Пък и аз от самото начало говоря за съвсем първите метри, и то при НОРМАЛНО потегляне, а не в готовност тип пистов старт, с оборотите в лютото и потегляне, от което съединителя и гумите плачат... при въпросното нормално потегляне, никоя сила на земята не може да ме убеди, че ТС не е муден в най-ниските обороти...

        casillas, аз ли нещо съм се объркАл, или говорех за старт от място? Какво общо имат тук тези 160+ по двупосочен път (браво, похвално, истински герои сте, като карате така)??
        Две черни перли...

        Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

        Comment


        • #19
          Не разбрах последно нормално ли е, или не е нормално това невървене в ниските обороти, понеже имам същия проблем като колегата Milev86, а мненията очевидно са различни. Според мен не е нормално чак толкова да се чуди и мисля да я закарам на сервиз, въпреки че този проблем явно е често срещан.
          http://www.youtube.com/watch?v=ePjq6MqNOdo
          159 1.9JTDm
          156 1.8TS ...exxxx
          145 1.4TS ...exxxx

          Comment


          • #20
            Ами няма как да се даде еднозначен отговор, щото никой не знае на вас точно каква ви е преценката за "невървене". Да сравнено с примерно VW Polo 1.2 в най-ниските обороти ТС-а е малко по зле, но не чак толкова трагично според мен. За някой карали други коли с късички скорости и малки двигателчета и сега качвайки се на 2.0 ТС с уж 150кс... може да им се стори проблем това невървене. А пък може и да има проблем наистина, ама това няма как през форума да се опише колко точно не върви в ниските, освен някое клипче да се снима.
            147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
            Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
            156 2.4 JTD - ex

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Geri_ms Покажи съобщение
              Не разбрах последно нормално ли е, или не е нормално това невървене в ниските обороти, понеже имам същия проблем като колегата Milev86, а мненията очевидно са различни. Според мен не е нормално чак толкова да се чуди и мисля да я закарам на сервиз, въпреки че този проблем явно е често срещан.
              Не е нормално. При мен като е студен мотора ускорява много мудно до 2700-3000 оборота, след това се отпушва. под мудно разбирам 1 предавка ход на педала на газта до половината. Като загрее с леко натискане на газта пак на 1-ве си ускорява нормално. Диагностиката нищо не показва. На мен не ми пречи, а и не искам да я водя на "майстори" дето ще сменят половината и карантии за над 2000лв и пак няма да решат проблема
              Алфа 156 1,8ТС 1998г

              Comment


              • #22
                На 1.8-цата че и на двойката до 99-та година които са още с първия си софтуер този проблем няма да се реши и при 1000 майстори да отидете. Моторите 144 к.с. и 155 к.с. имат по над 4 обновления на софтуера. Всички тези проблеми са поизчистени в последните им версии. Това давене сутрин е оправено, както и някои други дреболии по запалването дори

                Тези които сте 97, 98, 99-та година е много вероятно да не сте ъпдейтвани никога. Един ъпдейт с последна версия или направо един ремап с последната версия ще ви решат проблемите тотално
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Тс-ите са си спрели отначало....СРАВНИТЕЛНО!
                  Това не пречи някой да има проблем с разните му там хиляди видове датчици и колата му да е допълнително спряла...
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Geri_ms Покажи съобщение
                    Не разбрах последно нормално ли е, или не е нормално това невървене в ниските обороти, понеже имам същия проблем като колегата Milev86, а мненията очевидно са различни. Според мен не е нормално чак толкова да се чуди и мисля да я закарам на сервиз, въпреки че този проблем явно е често срещан.
                    За твое успокоение (а и за тези, дето се чудят) - края на април имах възможността да направя тест с последния Пасат Б7, 2-литровия дизел 140 коня, автомат + блу моушън (да се подразбира - КЕРС, за който следи Ф1 и знае що за чудо е това). Ами дори и той в най-ниските обороти при самото потегляне мисли и се чуди какво да направи, преди да те залепи на седалката. Макар и в доста по-ниска степен, такава "дупка" усетих и при последната БМВ 5 серия (Ф10), хем там говедото, освен EfficientDynamics системата (и това е КЕРС, ама на БМВ), беше с бензинов 3.5 литра туин турбо, което уж още от празния ход би трябвало да ти маха главата... е да, ама не баш съвсем, нали...
                    Така че карай и си свиркай.
                    Ако чак толкова се притесняваш до каква степен е замислянето - мини да пием по кафе, аз през деня съм в Гео Милев, и пробвай моята каляска, да си направиш сравнителен анализ.
                    Две черни перли...

                    Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                      За твое успокоение (а и за тези, дето се чудят) - края на април имах възможността да направя тест с последния Пасат Б7, 2-литровия дизел 140 коня, автомат + блу моушън (да се подразбира - КЕРС, за който следи Ф1 и знае що за чудо е това). Ами дори и той в най-ниските обороти при самото потегляне мисли и се чуди какво да направи, преди да те залепи на седалката. Макар и в доста по-ниска степен, такава "дупка" усетих и при последната БМВ 5 серия (Ф10), хем там говедото, освен EfficientDynamics системата (и това е КЕРС, ама на БМВ), беше с бензинов 3.5 литра туин турбо, което уж още от празния ход би трябвало да ти маха главата... е да, ама не баш съвсем, нали...
                      Така че карай и си свиркай.
                      Ако чак толкова се притесняваш до каква степен е замислянето - мини да пием по кафе, аз през деня съм в Гео Милев, и пробвай моята каляска, да си направиш сравнителен анализ.

                      Може . Иска ми се да се кача на друга, за да направа сравнение
                      http://www.youtube.com/watch?v=ePjq6MqNOdo
                      159 1.9JTDm
                      156 1.8TS ...exxxx
                      145 1.4TS ...exxxx

                      Comment


                      • #26
                        Скоро гледах предаване на FIFTH GEAR правеха тест на ферари 430 скудерия .отзивите бяха че до 3500 оборота е по послушна и от фиат 500 !
                        А туин спарковете не са никак спънати .кола с по слаб двигател трудно би и взел старта . Бях свидетел на гонка по булеварда между 156 и пасат 2000 г .за 250-300м алфата беше с кола и половина пред пасата .така че не ги подценявайте !

                        Comment


                        • #27
                          Е той ТС, като зацепи високите обороти - получава шут отзад и излита. То това никой не го и оспорва. Говорим за ниските, дето при нормално каране и потегляне, колата си е мислител там...
                          Две черни перли...

                          Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                            Е той ТС, като зацепи високите обороти - получава шут отзад и излита. То това никой не го и оспорва. Говорим за ниските, дето при нормално каране и потегляне, колата си е мислител там...
                            Именно. До 3 000 об натискам педала докрай с идеята, че ще отпуши....не! До 3000 оборота, независимо на коя предавка е - подритва, глъхне...все едно нещо някъде е запушено и едвам-едвам...докопа ли ги обаче 3 000 оборота....майкооооо....особено ако съм й сипал хубав бензин...лелеееее верно като самолет.
                            Стигнах до извода, че трябва на първа да сменям на около 4 000 оборота и така на всяка една, за да може да нямам засечки и да си зацепва направо на 3 000. Ама така разхода ще ми стане, като на КАМАЗ
                            ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                            DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                            ВАЗ 21079 1990 г.

                            Comment


                            • #29
                              Да използвам темата.
                              От известно време(около месец),не усещам рязкото дърпане след 2700-3000оборота. Колата пак си набира до 7200об. ,но по -плавно, не е като преди. Дебитомера ми е здрав и вариатора не трака.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщение
                                Да използвам темата.
                                От известно време(около месец),не усещам рязкото дърпане след 2700-3000оборота. Колата пак си набира до 7200об. ,но по -плавно, не е като преди. Дебитомера ми е здрав и вариатора не трака.
                                Кофти гориво?! Принципно карам с 95-с добавки от ОМВ и дърпа доста. Ако сложа друго или обикновен - не дърпа така рязко.
                                ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                                DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                                ВАЗ 21079 1990 г.

                                Comment

                                Working...
                                X